پیوستن زارع پور به اینستاگرام

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از گذشت چند ماه از شروع حضور در راس این وزارتخانه به شبکه های اجتماعی داخلی و نیز اینستاگرام پیوست.

پیوستن زارع پور به اینستاگرام

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سید جمال هادیان مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در توییتر از پیوستن عیسی زارع پور به شبکه های اجتماعی اطلاع داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از گذشت چهار ماه از ریاستش در این وزارتخانه به بعضی شبکه های اجتماعی پیوست.

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات ادامه داد: هفتمین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به بعضی شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی پیوسته است.

از جمله شبکه های اجتماعی داخلی که عیسی زارع پور عضو آن شده است می توان به پیغام رسان های گپ، سروش، ایتا، بله و سوپر اپلیکیشن روبیکا اشاره نمود. بعلاوه در بین شبکه های خارجی او فقط در اینستاگرام و لینکدین عضو شده است.

زارع پور، وزیر ارتباطات پیش از این در گفت وگویی اعلام نموده بود که چندان اهل رسانه نیست.

وی اضافه کرد: من در شبکه های اجتماعی هستم، اما ترجیح می دهم که وزیر ارتباطات و وزیر برقراری ارتباطات مردم با یکدیگر باشم تا وزیر رسانه. من واقعا وقتش را ندارم. البته برای کار های خانوادگی و کار های مربوط به دانشجویانم در دانشگاه کاملا آنلاین هستم.

بعلاوه او در گفت وگویی دیگر در خصوص اینکه چرا در توئیتر عضو نمی گردد گفته بود: در شبکه ای که از نظر قانون استفاده از آن ممنوع است، عضو نخواهد شد.

از سوی دیگر زارع پور اعلام نموده بود که اینکه از وی توقع برود در شبکه های اجتماعی حضور رسمی داشته باشد و به همه کامنت ها پاسخ بدهد توقع بالایی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1513

به "پیوستن زارع پور به اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوستن زارع پور به اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید