چاپ تعرفه های انتخابات با بالاترین استاندارد صورت می گیرد

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، خبرنگاران: سخنگوی شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: چاپ تعرفه های انتخابات هم به لحاظ کیفیت و هم از لحاظ امنیتی و ایمنی از بالاترین استانداردهای روز برخوردار است و هیچ مسئله ای در نوع کاغذ، چاپ و فرمت آن وجود ندارد.

چاپ تعرفه های انتخابات با بالاترین استاندارد صورت می گیرد

به گزارش گروه پارلمانی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شورای نگهبان، عباس علی کدخدایی پس از بازدید از محل چاپ تعرفه های انتخاباتی در جمع مدیران و کارکنان این شرکت گفت: تعرفه های انتخابات یکی از موضوعات حساس انتخابات است که همه مردم، نامزدها و طرفداران آنها مشتاق هستند که بدانند این تعرفه ها چگونه و در چه شکلی چاپ می شود و در اختیار هیئت های اجرایی و نظارت قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: مراحل چاپ تعرفه با تدابیر کامل ایمنی و امنیتی در مرکزی که از همه امکانات پیشرفته استفاده شده است، چاپ می شود و پس از آن هم با تدابیر ایمنی و امنیتی کامل در اختیار مسئولان برگزاری انتخابات قرار می گیرد.

عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شرح داد: در مرحله طراحی نیز با استفاده از کارشناسان متعدد، بین وزارت کشور و شورای نگهبان مذاکره شد و در پایان فرم پایانی تعرفه به تأیید اعضای شورای نگهبان رسید؛ البته گاهی اوقات فرمهای نخستین چند بار بین شورا و وزارت کشور در رفت و آمد است تا فرم پایانی شکل بگیرد.

کدخدایی ادامه داد: شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران به دلیل این که عهده دار چاپ اوراق اعتباری و اسناد مهمی است، طبیعتاً به طور عادی هم مستلزم تشریفات اداری خاص و تدابیر امنیتی و ایمنی خاص است که به صورت شبانه روزی این تدابیر اعمال می شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل وظایف نظارتی تلاش می کنیم که در این چاپخانه حضور داشته باشیم و معمولاً برای همه انتخابات و چاپ تعرفه ها نیروهای ما در این مکان حضور دارند و با همکاری کارمندان این شرکت وظایف نظارتی انجام می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 305

به "چاپ تعرفه های انتخابات با بالاترین استاندارد صورت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تعرفه های انتخابات با بالاترین استاندارد صورت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید