اینترنت رایگان یارانه بگیران به کجا رسید؟

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، 46 روز قبل بود که وزیر ارتباطات گفت که بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان به سه دهک پایین جامعه اختصاص پیدا خواهد کرد. او گفته بود تنها کسانی که یارانه 400 هزار تومانی مشمول دریافت این اینترنت هستند. پس از آن هم سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای ثبت نام معرفی گشت.

اینترنت رایگان یارانه بگیران به کجا رسید؟

به گزارش خبرنگاران، در این رابطه به افراد حاضر در سه دهک پایین درآمدی اعلام شد که از طریق سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir برای دریافت اینترنت رایگان دائمی اقدام کنند. علاوه بر این کد دستوری #1234*4* نیز برای استعلام مشمول بودن دریافت اینترنت رایگان اعلام شده بود.

پس از آن هم جواد موحد معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات گفت که 8 میلیون نفر مشمول این بسته هستند. طبق اعلام او در تیرماه 102 هزار و 903 سرپرست خانوار از بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای ثبت نام اینترنت رایگان و 655659 نیز از طریق بستر کد ussd ثبت نام کرده بودند.

اما حالا در اواخر مرداد ماه خبری از اختصاص بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان و دائمی به سه دهک پایین جامعه نیست. کد دستوری #1234*4* با توجه به پایان زمان ثبت نام از دسترس خارج شده و در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز آیکون خدمات مرتبط با اینترنت رایگان یارانه بگیران دیده نمی شود.

در این میان برخی رسانه های خبری نیز این موضوع را وزارت ارتباطات و مراکز مرتبط پیگیر شده اند، اما به نتیجه ای نرسیده اند. در واقع آن ها می گویند که موضوع را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیگیر شده اند، اما آن ها توپ را به زمین سازمان فناوری اطلاعات انداخته اند. اتفاقی که منجر به مبهم شدن موضوع شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 1621

به "اینترنت رایگان یارانه بگیران به کجا رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت رایگان یارانه بگیران به کجا رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید