پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر افزایش می یابد، توسعه رشته های چندنظمی

به گزارش باشگاه فوتبال بارسلونا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با تشریح راهبردهای این واحد دانشگاهی در سال 99 از افزایش جذب پذیرش دانشجو در حوزه بین الملل اطلاع داد.

پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر افزایش می یابد، توسعه رشته های چندنظمی

سیدمحمد جوادموسوی در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران با تشریح مهم ترین دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در سال 98 و برنامه های سال 99 اظهار کرد: سال گذشته در حوزه فراوری به دستاوردهای خوبی رسیدیم که مهم ترین آنها فراوری و پرورش مرغ تخم گذار و 65 تُن تخم مرغ و کسب درآمد 465 میلیون تومان، فراوری و پرورش انگور به روش کوردون و کسب درآمد از محل فروش 4 تُن انگور و قلمه ها به میزان 400 میلیون ریال بود.

وی افزود: سال 98 در حوزه دانشجویی با افزایش 30 درصدی دانشجویان در مقایسه با سال گذشته(97) روبرو بودیم و دو واحد فناور نیز در زمینه فراوری تخم مرغ غنی شده و باکیفیت و فراوری بتن شفاف و پلیمری ایجاد و راه اندازی شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر تهیه سند آسیب های اجتماعی شهرستان کاشمر و ارائه راه چارههای عملیاتی برای کاهش آسیب ها، برگزاری برنامه های فرهنگی ماندگار مانند اجلاسیه شهدا و برپایی موکب اربعین حسینی برای خدمات رسانی به زائران و ... را از عمده فعالیت های این واحد دانشگاهی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی برشمرد.

توسعه رشته های علوم پزشکی

موسوی با تشریح راهبرد و برنامه های واحد کاشمر در امسال اعلام کرد: افزایش جذب پذیرش دانشجو در حوزه بین الملل با توجه به مجوزهای اخذشده، توسعه و راه اندازی رشته های چندنظمی متناسب با طرح اشتغال شهرستان مانند فراوری و فرآوری انگور و ...، توسعه رشته های علوم پزشکی با توجه به طرح آمایش استانی و کشوری و استفاده از ظرفیت های ایجادشده در حوزه آموزش مجازی برای برگزاری دوره های آموزشی مهارتی و کوتاه مدت کاربردی از جمله برنامه های واحد کاشمر در سال 99 است.

وی یادآور شد: افزایش هسته های فناور فراوری بتن شفاف و فراوری تخم مرغ غنی شده، تحقیق در زمینه فن اوری های نوین بسته بندی محصولات کشاورزی و غذایی در مرکز رشد، افزایش فراوری تخم مرغ با توجه به تجربیات پیروز سال قبل و توسعه فاز 2 مرغ تخم گذار، افزایش فراوری انگور به روش کوردون و توسعه زمین های زیر کشت انگور، برنامه ریزی و اقدام برای فراوری و پرورش دام سبک با استفاده از مشارکت بخش خصوصی از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در سال 99 است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر متذکر شد: ارائه خدمات مشاوره ای روانشناختی به شهروندان، دانشگاهیان و کسب درآمد از محل مرکز مشاوره اجتماعی دانشگاه با توجه به مجوزهای اخذ شده از سازمان بهزیستی، راه اندازی مدرسه مهارتی و ورزشی در حوزه سما با توجه به زیرساخت های واحد کاشمر، برگزاری دوره های مربیگری و آموزشی در حوزه ورزشی با توجه به تأسیس باشگاه ورزشی در دانشگاه و اخذ مجوز برای فعالیت باشگاه ورزشی، بازنگری سند آسیب های اجتماعی شهرستان کاشمر با توجه به آسیب های ناشی از شیوع کرونا و ارائه راه چاره عملیاتی در دوران پساکرونا در راستای رسالت فرهنگی ـ اجتماعی از جمله راهبردهای دانشگاه در امسال خواهد بود.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: f30bar3a.ir شناسه مطلب: 481

به "پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر افزایش می یابد، توسعه رشته های چندنظمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر افزایش می یابد، توسعه رشته های چندنظمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید